4 okt 2017

Krøll med Get-oppsigelsen

Oppsigelsen av TV-avtalen med Get gikk ikke så knirkefritt som vi så for oss.

Som kjent fulgte styret vedtaket fra generalforsamlingen og sa opp borettslagets kollektive TV-avtale med Get.

Avtalen utløp 1. oktober.

Get skulle informere hver enkelt beboer og tilby videreføring av abonnement - slik at de som ønsket å fortsette hos Get som privat kunde skulle får en smertefri overgang. Det har ikke skjedd.

Isteden har Get flytta oss alle over fra kollektiv avtale til privat abonnement til 299 i måneden.

Dette har kommet som en stor overraskelse, også på oss i styret.

Styret har i dag vært i kontakt med Get. De bekrefter at beboerne i Tøyenhagen skulle kontaktes og tilbys abonnement. Ifølge Get har det trolig skjedd en misforståelse mellom kundebehandler og salgsavdeling hos Get som har ført til en automatisk videreføring av abonnementene. 

Vi venter på svar fra Get på hvordan de vil løse dette, og vi kommer med mer informasjon så fort svar fra Get foreligger.

IKKE HELT GENIUS: Istedenfor å kontakte hver enkelt beboer og tilby privat avtale, har Get uten videre flytta alle over fra kollektiv avtale til privat abonnement.